niedziela, 17 sierpnia 2014

tag TIM   

(too much  informaction tag )


1. Co masz na sobie ?
W tej chwili mam  czarne krótkie szorty i bluzkę z napisem "London Pretty "

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
Tak i nadal jestem :)

3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie ?
nie i nawet się z tego cieszę 

4. Ile masz wzrostu ?
tak szczerze to nie wiem , ale  wiem że jestem mega niska :(

5. Ile ważysz ? 
nie wiem bo się dawno nie ważyłam :\ i nawet nie jest mi to potrzebne ale jestem ciekawa ile teraz ważę :P

 6. Jakieś tatuaże ? 
nie ale w przyszłości chce mieś jeden na nadgarstkach <3

7. Jakiś piercing ?
nie 

8. Ulubiona para telewizyjna/filmowa ?
 Ze zmierzchu to Bella i Edward 

9. Ulubiony serial ?
Petty little liars i M jak miłość  

10. Ulubiony zespół ?
 One Direction 

 11. Ile masz lat ? 
10 września skończę 13 <3

12. Znak zodiaku ?
panna

13. Ulubiony cytat ?
Stay  strong -Demi Lovato <3
 
14. Ulubiona aktorka?
Lucy Hale 

15.Ulubiona restauracja? 
  a KFC się zalicza ? jak tak to KFC

16. Ulubiony kolor ?
Biłay , zielony i czerwony <3 a i szary 

17. Głośna muzyka czy cicha ?
zależy od humoru 

    18. Gdzie idziesz, gdy jesteś smutna ?
 jak jestem w domu to do swojego pokoju a jak nie jestem w domu to nigdzie nie idę 

19. Jak długo zajmuje ci prysznic ?
 tak około 30-40 minut ale jak muszę szybciej to bardzo szybko :)

 20. Jak długo zajmuje ci się przygotowanie rano ? 
 zależy ile mam do wyjścia z domu
 
21. Czego się boisz ?
węży

22. Jaką książkę ostatnio czytałaś ?
Gwiazd naszych wina <3 

   23. Miejsce które chcesz odwiedzić ?
USA , Kanada , Wielka Brytania , Irlandia , Norwegia


24. Ulubiona potrawa ?
różne sałatki owocowe <3

 25. Powód dla którego założyłaś bloga.
Czytałam dużo innych blogów . I tak jakoś go założyłam 



Myślę że spodobał wam się ten tag . Jest on moim pierwszym


tagiem na tym blogu :)

1 komentarz: