czwartek, 7 sierpnia 2014

Remember  only  god can judge ya! 

  co Ty możesz o mnie wiedzieć ? nie wiesz jak wyglądam rano, tuż po obudzeniu się, i do czego jestem zdolna gdy ktoś mnie wtedy wkurwi. wiesz jakie jest moje drugie imię ? ile jestem w stanie zrobić dla przyjaciół? jaki jest mój ulubiony kolor? na której stronie łóżka lubię spać? przy jakim kawałku się rozpływam, a jaki wywołuje u mnie łzy? czy jadam śniadania? jaką kawę pijam?  jakie jest moje marzenie? o czym myślę przed snem? jak reaguję na niektórych ludzi? co kocham ? czego nienawidzę ? jakie mam poglądy na różne sprawy ? czy nadal chcę zostać modelką ?
od czego jestem uzależniona? jaką wodę piję ? co jadam na obiady? masz chociaż pojęcie ile łyżeczek cukru wsypuję do herbaty? no właśnie, gówno o mnie wiesz. 


Ludzie maja tendencje do oceniania ludzi wcale ich nie znając. Na prawdę mam spore uczulenie na ludzi którzy nic tylko oceniali by innych a na siebie nie spojrzą chodź w jakiś sposób krytycznie. Zanim wyrobisz sobie zdanie o kimś pomyśl czy ty na prawdę znasz ta osobę i czy masz prawo w ogóle ja osądzać? Otóż nie masz. Nie jestem jakaś wielka wierząca ale jeśli ktoś na świecie  ma prawo cie oceniać to jest to Bóg. 


Ja  nie jestem świętą osobą bo  sama oceniałam ludzi z wyglądu , ale też patrzałam na siebie . I umiałam też siebie skrytykować. Mam do siebie dystans więc jak zrobię z siebie idiotke przy przyjaciołach  to sama się z siebie śmieje .






To mój ask :  http://ask.fm/wiktorka123456789



Zadawajcie mi pytania bo w następnym poście chce odpowiedzieć na pytania :) 
Jak będzie ich  mało to  wymyślę . Bo chce żebyście się więcej o mnie dowiedzieli :)



Kocham was :*


I od tego posta nie będę pisała postów co dwa  dni , ponieważ teraz do mnie będą przyjeżdżać koleżanki , i ja do nich będę jeździć .:)

2 komentarze: