piątek, 15 sierpnia 2014



 
Nie wiem dlaczego ale nie lubię za bardzo kiedy ktoś nazywa mnie chuda. Najbardziej lubię być nazywana normalna, bo właściwie taka jestem. Mam takie chwile kiedy bardzo lubię swoje ciało i na prawdę jestem zadowolona z swoich włosów, ale jednak chciałabym zmienić w nim praktycznie wszystko. Wy tak na prawdę nie widzicie jak wygląda moje ciało, tylko ja to tak na prawdę widzę i uwierzcie, ze do jakiegoś ładnego ciała mi na prawdę dużo brakuje. Pamiętam podałam kiedyś bardzo pokochałam taka na prawdę chuda figurę, ale tak na serio chuda...wręcz anorektyczna i kiedy już patrzysz na takie ciało nie czuje się już tak szczupła, bo tak na prawdę się do nich nie umywam. Wiem, ze wiele z was ma problemy z swoim ciałem i na prawdę używając mocnych slow nienawidzisz go. Dużo z nas po prostu nie czuje się nie wystarczająco chuda, ładna, mądra, zabawna, lubiana i tak dalej. Nie czujemy się dobrze w swoim ciele i to sprawia ze ludzie nie patrzą na nas tak jakbyśmy my chciały. 

 

Siedzisz teraz przed komputerem i na przykład jesz chipsy i mówisz jak bardzo nienawidzisz swojego ciała potem podejdziesz do lustra i na prawdę zobaczysz co ci się tak nie podoba, może nawet poleca łzy, ale nadal nic z tym nie zrobisz. Odłóż te chipsy, idź pobiegaj bo tak na prawdę jeśli ty tego nie zrobisz to nic się nie zmieni. To od ciebie zależy jak wygląda  twoje ciało. Patrzysz na te wszystkie chude dziewczyny i myślisz ze chciałabyś być taka jak one, ale one najprawdopodobniej ćwiczą, dbają o siebie . Jeśli jednak nie chcesz na prawdę tego robić, to tego nie rób. Nie jeśli żartujesz. Bo to na prawdę możne odbić się na jej psychice, i potem właśnie rodzą się takie choroby jak anoreksja. Dlaczego komuś podobają się dziewczyny tak chude, ze aż widać ze praktycznie godzą się na śmierć Szczerze mówiąc sto razy bardziej wolałbym mieć nadwagę niż wyglądać jakbym mnie głodzono. Jeśli chcesz nie co schudnąć to znajdź jakaś dietę w internecie, ćwicz, ale błagam nie głodź się. Może i schudniesz, ale twoja psychika będzie coraz słabsza. Zaczną ci drażnić nawet najmniejsze rzeczy, będące  coraz slabasza a twoja twarz coraz bardziej zmizernieje. Nie będziesz przez to szczęśliwa. 

 
 Łatwo jest znaleźc w sobie kompleksy  i krytykować swoje ciało ale na prawdę nie musisz robić z tego takiego dramatu. Na świecie  nie  ma osoby idealnej, nawet jeśli widzimy te piękne dziewczyny w kolorowych czasopismach musisz wiedzieć ze te dziewczyny pracują na prawdę ciężko na swoim ciałem a jeśli ty nie chcesz tego robić- to tego nie rób.

 


 Co oznacza być brzydkim? To znaczy nie mieć firmowych ciuchów? To znaczy nie mieć piersi wiszących pod twoja bluzka? Lub nie mieć możliwość widzieć swoich zebr?  Nie być w stanie czuć swoich kości w udzie?mieć trądzik? mieć na twarzy pryszczy? Na prawdę to znaczy być brzydkim? A może innym słowem na brzydki jest społeczeństwo. Wiec wal społeczeństwo, bo jesteś piękna taka jaka jesteś. Pieprzyc społeczeństwo i ich standardy.

Jest wiele minusów w byciu chudym. Tak na prawdę mam chyba jedynie dwie pary spodni które pasują na mnie idealnie. Większość z nich jest na mnie za duża.  Kiedy znajdę spodnie które lezą na mnie idealnie okazuje się, ze są za krótkie bo mam już takie ciało. Na prawdę zazdroszczę dziewczyna które są szczupłe ale maja krągłości tam gdzie powinny być. Ja na moje nieszczęście jestem jak kreska. I to na prawdę nie sprawia, ze czuje się dobrze w swoim ciele. Nie mam za dużych piersi i nie czuje się tym zbyt dobrze, ale co mogę na to poradzić? To jest właśnie rzecz której w sobie nie mogę zmienić. Ty możesz schudnąć lub przytyć,ale jednak nad ta rzeczą już nie mam kontroli (chyba ze w wieku 18 lat zrobię sobie operacje)
Nie byłam do końca pewna czy jest to rzecz o której chciałam pisać tu w internecie, ale po prostu lubię być  z wami otwarta.  Nie będę płakać w koncie z powodu moje ciała, może i zmieniałabym w nim większość to muszę nauczyć z nim żyć. Uważam..ze są dla mnie ciała idealne...ale mam 13 lat, nadal dorastam i jestem pewna ze większość z was tez. Nie wiesz jak będzie wyglądało twoje ciało za powiedzmy 8 lat. Jesteś jeszcze młoda, twoje ciało, charakter, wygląd jeszcze przejdzie tyle zmian.
Nie ważne jest twoja waga, gdzieś jest tam osoba która pokocha cie za to jaka jesteś! kocham Cie bardzo.



 I <3 You Stay strong  !

2 komentarze: