środa, 27 sierpnia 2014

Pierwsze wrażenie - czyli przepis jak przetrwać 10 miesięcy szkoły !

Do szkoły czas już iść! Niestety żegnamy się z leniwym wypoczynkiem i siup! Budzik nastawiamy na siódmą i lecimy na pierwszą lekcję! Z natury jestem osobą, która trochę narzeka na szkołę .Czy da się przetrwać 10 miesięcy nauki z uśmiechem na twarzy? 


To  wszystko zależy od pierwszego wrażenia. Każdy wie , że 1 września nie kojarzy się z niczym przyjemnym w szczególności dla leniuchów. Spójrzmy na to z innej strony ! Ci którzy zostają  w tej samej szkole to spotkają się ze znajomymi . A ci którzy  idą do innych szkół  na przykład ja, mają szansę aby poznać nowych znajomych :). Znajdźmy pozytywną stronę pójścia do szkoły . Ci co mają nie daleko do szkoły mogą jeździć rowerem i tym samym poprawić kondycje.  Będzie się można siać z zabawnych tekstów nauczycieli. Te pozytywne myślenie na pewno wam pomoże .



Skupmy się na zaletach a nie na wadach  pójścia do szkoły .


Ja idę do pierwszej gimnazjum  mówią że to  jest powtórzenie 6 klasy podstawówki. Ale nie jestem tego taka pewna no bo przecież w szóstej klasie podstawówki nie było chemii , fizyki , biologi , geografii ja też nie miałam angielskiego ale chodziłam na dodatkowy .



Już za sześć dni skończą się wakacje :(  .  Każdy by chciał jeszcze trochę  wakacji , mi wakacje zleciały  bardzo szybko . 




Parę słów o moich wakacjach :

13 lipca jechałam na kolonie .
Więc tak byłam w górach , a dokładniej  to w Polańczyku .
W tym miasteczku było bardzo dużo  stoisk z pamiątkami .
Maiłam trochę  daleko do jeziora , ale nie narzekałam na to .

Byłam  w pokoju z  5 innymi dziewczynami . Dużo czasu spędzałam czasu z  moimi 3   koleżankami z którymi byłam w pokoju .
 Miałyśmy pokój dwu piętrowy ,  szafa była  mega dużym zaskoczeniem  bo w sześć dziewczyn miałyśmy pomieścić się w  małej szafie . Myślałam że to jakiś żart ale nie .Było zamieszanie z  kim mamy być w pokojach , bo pierw pytali się nas  z kim chcemy być  w pokoju , a później  i tak z tymi  osobami nie byłyśmy . Ale ja trafiłam  że  na początku byłam z moją jedną koleżanką . Tylko że przenieśli mnie  później do innych dziewczyn właśnie z tymi moimi trzema koleżankami <3 .
Chodziliśmy po górach , kąpaliśmy się w jeziorze , ja nie kąpałam się w jeziorze i nie potrzebnie brałam strój ,  , dużo czasu spędzaliśmy  na  mieście . Tak szybko minęły mi te 14 dni licząc przyjazd i odjazd z tam tond .
To jest widok z mojego balkonu <3      





1 komentarz: