sobota, 28 czerwca 2014

 hejka !  <3 


 Na samym początku mówię że nie  mam zdjęć z wycieczki .... :c.


 Zaczęły się już wakacje !!  Tak szczerze to nadal myślę ze jeszcze w poniedziałek  pójdę do szkoły , spotkam się ze swoją klasą , a może już byłą klasą .. nie wiem jak dokładniej to nazwać . Wczoraj byłam w maku z koleżankami i kolegami . Z nimi to nigdy się nudzić nie da .   Nigdy tak razem nie wychodziliśmy a jednak w dniu zakończenia roku   w końcu   razem gdzieś poszliśmy .  Nie mam pomysłu na te wakacje wiem tylko ze jakoś do 4 lipca mam jechać pod namiot . A od 13 jadę na kolonie :)  a później mam nadzieje że namówię  koleżanki i moich rodziców aby nas zabrali nad jezioro na tydzień . Ale myślę że to chyba nie prawdopodobne bo możliwe , że  będę musiała jechać do cioci ..... do poznania . Tak szczerze to nie ma u mnie  takiej pogody która by przypominała lato .  I to mnie smuci bo chciała by się po opalać , po kąpać w basenie .

















A TUTAJ STROJE KTÓRE BARDZO MI SIĘ PODOBAJĄ NA LATO :







Piękna sukienka .
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz