środa, 18 czerwca 2014

Hello !!!!!!


Jestem taka szczęśliwa dopiero dzisiaj  wróciłam z wycieczki :) . Byłam tam tylko na jedną noc  ale to nie szkodzi było ekstra . Moja klasa jednak nie jest aż taka zła .Nauczyłam się do połowy grać w bilarda ale i tak nie myślę ze się nauczę jak ja nie zawsze w kule trafie . Wiem możecie pomyśleć ze jestem ofermą no ale cóż . Była tam siłownia trampolina , basen  , boiska , Było super. Byłam w pokoju z moimi koleżankami  ale nie było dwóch :(    Nie robiłam zdjęć swoim aparatem bo miałam rozładowany :p Zdjęcia będę miała dopiero we wtorek jej................   Niedługo wakacje  a ja mam próby do przedstawienia końcowo - rocznego i jeszcze tekst piosenki na pamięć  jak mi się nie chce :c no ale trzeba aby nie zawalić i  nie zrobić z siebie idioty. Jutro prawdo podobie też dodam posta ale z stylizacją jak ktoś będzie mógł iść ze mną aby zrobił mi zdjęcia .  










 Obrazki które wiążą się dla mnie z Latem <3


1 komentarz: